Kui juba osta korralik vöörimootor, võiks selle juurde soetada ka korraliku liitiumioonaku. Just nii ma tänavu sügisel tegingi.
Vöörimootori paigaldamisest toimetuse Cursus 550-le olin unistanud juba pikemat aega, põhjuseks vöörimootori ankrufunktsioon, mis lisab mugavust ja avardab püügivõimalusi. Näiteks on räimepüügil paati pea võimatu ankrusse panna, sest püügipaiga sügavus võib ulatuda üle 50 meetri. Või kipub Emajõel ankur kõiksuguste veealuste rampade taha takerduma ja seda ei saa korralikult kätte. Lisaks kulub sügavamatel lõikudel ja augunõlvadel paadi korralikult ankrusse saamiseks nii palju köit, et selle hilisem paati lappamine võtab naha märjaks ja on tüütu. Ka Peipsi kivivaredel on vöörimootorist palju abi, kui tahad paadi aktiivse ahvenaparve juurde kiiresti ja täpselt kinni panna.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Oleme põgusalt kirjutanud, kuidas toimetuse Cursus 550-le sai paigaldatud Motor Guide’i 55 lbs tõukejõuga elektriline vöörimootor ning selle toitmiseks soetatud OÜ Renovaarist 100 Ah-ne liitiumioonaku. Nende ridade kirjutamise ajaks on komplekt olnud aktiivses kasutuses kaks kuud ja seni jätkub põhiliselt kiidusõnu.
Juulis ja hilisemalgi suveajal võib lanti järele vedades vägevaid triibulisi tabada.
Ajal, mil päevad üha lühemaks muutuvad ja talv tuure kogub, on lesta tonkatamine üsna arvestatav võimalus kala saada.
Sel aastal täienes Lucky Johni jigide valik uue tegijaga, mis end Pärnu jõel kohapüügil juba väga heast küljest on näidanud. Kui varem olid sihvaka kerega LJ Slick Shadid saadaval vaid harksabaga (Slick Shad-V), siis nüüd pakutakse neid ka klassikalise päkksabaga. Viimase nimeks on LJ Slick Shad Paddle.